خرید آنلاین: افزایش سه برابری در گرفتن حساب و تقلب در حمل و نقل

0 Comments
Online Shopping: Triple-Fold Increase in Account Take-Over and Shipping Fraud

در لیست بلند کلاهبرداری های خرید آنلاین ، کلاهبرداری از حساب و کلاهبرداری حمل و نقل محبوب ترین ترفندهای کلاهبردار است. براساس آخرین گزارش بین المللی تجارت الکترونیکی شرکت TransUnion ، در سال 2019 هر دو سه برابر افزایش یافته اند و انتظار می رود در سال 2020 حتی بیشتر شود.

چند راه برای کلاهبرداران برای دستیابی به دسترسی

حساب های آنلاین مصرف کننده اهداف اصلی برای جرایم سایبری هستند. . اکثر آنها حاوی یک بار از اطلاعات شخصی با ارزش است ، مانند نام ها ، آدرس ها ، تاریخ تولد و حتی جزئیات کارت اعتباری.

برای مجرمان سایبر روش های مختلفی وجود دارد که می توانند از این جزئیات مطلع شوند ، مانند فیشینگ ، مهندسی اجتماعی ، هک کردن ، اعتبار. در حال پر کردن … هر چند وقت یکبار ، کلاهبرداری در تجارت الکترونیکی با نقض اطلاعات آغاز می شود.

بازارهای وب تاریک باعث شده است تا اطلاعات شخصی در دسترس تر باشد. این امر دسترسی مجدد به حساب های آنلاین مصرف کنندگان را برای مجرمان سایبری آسانتر می کند.

حساب دریافت و تقلب حمل و نقل روی ظهور

گزارش تجارت الکترونیکی TransUnion در سال 2020 روی تأثیر و فرصت های رشد تجارت الکترونیکی تلفن همراه و بازرگانان و مصرف کنندگان با آن روبرو هستند. دو روند برجسته در گزارش برجام عبارتند از: برداشت و تقلب در حمل و نقل. میزان جذب حساب های تجارت الکترونیکی از سال 2018 تا 2019 به کمتر از 347٪ افزایش یافت. در همین مدت ، کلاهبرداری در حمل و نقل 391٪ افزایش یافت.

اگر یک مصرف کننده از همان رمز عبور برای حساب های مختلف استفاده کند ، یک هکر به راحتی می تواند تصاحب شود چندین حساب و جعل هویت شخص ، خریدن به محتوای قلب خود و یا حتی مرتکب سرقت هویت.

در صورت حمل و نقل تقلب ، مجرمان معمولاً آدرس تحویل را تغییر می دهند. یا برای جلوگیری از شناسایی ، آنها آدرس حمل و نقل را تغییر نمی دهند ، بلکه حمل و نقل در هنگام ترانزیت را از طریق شرکت مخابراتی تغییر مسیر می دهند ، پس از تحویل بسته.

معامله کاهش یافته است

حساب های خرید آنلاین سریعتر شده اند بخش رشد برای برداشت حساب. اکنون این یک "بازار" بزرگتر برای جرائم سایبری نسبت به حساب های بانکی آنلاین ، قمار و حساب های بیمه است. بیشتر این امر به این دلیل است که این نوع حسابها به طور کلی ایمن تر هستند و کاربران بیشتر از آنها احراز هویت دو عاملی می کنند.

متناقض ، بخشی از دلیل این افزایش این است که خرده فروشان آنلاین در برخی موارد تمایلی به اجرای پیشگیری از کلاهبرداری ندارند. برنامه ها. دلیل این امر این است که برخی راه حلها برای جلوگیری از مقادیر زیاد مثبت کاذب ، که به آن نیز کاهش کاذب گفته می شود ، کنترل کافی ندارند. این سناریویی است که بیشتر مصرف کنندگان با آن بسیار آشنا هستند: آنها زمان تحقیق را در مورد محصولات گرفته اند ، قیمت ها را مقایسه کرده اند ، انتخاب کرده اند و آماده پرداخت هزینه سفارش خود هستند. بعد … معامله آنها کاهش یافته است.

All About Mobile

این روزها ، خرید آنلاین بیشتر و بیشتر در یک دستگاه تلفن همراه اتفاق می افتد. معمولاً سریعتر و آسان تر است. بنابراین ، این یک هنجار جدید برای مصرف کنندگان شده است که وقتی می خواهند از طریق خرید آنلاین ، به تلفن همراه خود برسند. طبق نظرسنجی که توسط شرکت نرم افزاری Episerver انجام شده است ، این خصوصاً در مورد هزاره ها (58٪) و ژنرال Z (49٪) اتفاق می افتد.

متأسفانه ، برخی از مصرف کنندگان به اندازه کافی از برخی از خطرات اضافی آگاهی ندارند. در سال 2019 معاملات موبایل 32 درصد افزایش یافت. گزارش TransUnion اظهار داشت: با این وجود تقلب احتمالی از دستگاه های تلفن همراه در مدت مشابه 118٪ افزایش یافته است.

در برخی موارد ، نرم افزارهای مخرب مخرب ، یا پیوندهای مخرب ، کاربران را به سمت وب سایتهای خرده فروشی جعلی یا تبلیغ تبلیغاتی جعلی هدایت می کند. سایت خرده فروشی برخی از کلاهبرداران همچنین فروشگاه های آنلاین جعلی را روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی راه اندازی می کنند.

برای حفاظت بیشتر ، عاقلانه است که ارتباط خود را با یک VPN تأمین کنید.