کاهش خطرات سایبری در خدمات مالی

0 Comments
کاهش خطرات سایبری در خدمات مالی

زمان خواندن: 4 دقیقه

اکنون كه دفاتر بازرگانی به دفاتر تجاری منتقل شده اند – از رعایت مقررات قانونی تا امنیت سایبری تا پذیرش ابر ، سازمان های خدمات مالی جای بحث زیادی دارند.

ریسک سایبری در یک مدل تجاری جدید

بنگاه های فروشنده دلال ، شرکت های مشاور سرمایه گذاری و شرکت های بیمه معمولاً دارای دفتر مرکزی شرکت ها و شبکه ای از دفاتر شعبه هستند که توسط نمایندگان مستقلاً ثبت شده کار می کنند. نهاد شرکتی مسئولیت محافظت از شرکت را با اعمال سیاستهای انطباق قابل اجرا و اقدامات امنیتی داده در سراسر شعب و برای هر کارمند ثبت شده بر عهده دارد.

همه گیر ، پیکربندی سنتی شرکت را تغییر داد. شعب و دفاتر شرکت های مستقل به یک فضای توزیع شده منتقل شده اند. این امر مستلزم تغییرات چشمگیری در فناوری و روند کار است. به دلیل ماهیت حساس شغلشان ، سازمان های مالی قبلاً محیط بسته ای داشتند و مدیریت داده ها را به محیط های داخلی محدود می کردند و حتی گاهی اجازه دسترسی از راه دور به اینترنت را نمی دادند. وقتی دنیا تغییر کرد ، آنها نیاز داشتند که یک شبه دسترسی از راه دور سیستم و شبکه های ایمن را اختصاص دهند.

برخی از بنگاه ها برای ایجاد تداوم تجارت در کوتاه مدت ، تغییرات محلی را در نحوه امنیت شبکه های خود ایجاد کردند. بدون در نظر گرفتن مفاهیم گسترده تر ، این سازمان ها را در معرض خطرات نظارتی و سایبری قرار داد. افزایش حملات سایبری باعث شده این رویکرد موقت پایدار نباشد.

مقاومت در برابر فناوری ابری

سیستم های قدیمی فناوری در خدمات مالی پایدار هستند – ابزارهایی که سالها پیش هنگامی که تجارت در داخل دفاتر انجام می شد و کمتر به صورت آنلاین انجام می شد ، توسعه یافته اند. این چند دلیل دارد: ایده های منسوخ در مورد امنیت و مدیریت داده ها ، و نگرانی های درست در مورد انطباق با مقررات.

ایده های منسوخ در مورد امنیت و مدیریت داده ها: فناوری تجارت قدیمی برای دنیای متصل امروز طراحی نشده است. وقتی این ابزارها توسعه یافتند ، نیازی به پیکربندی امنیت برای قرار گرفتن در معرض اینترنت نبود ، زیرا همه سیستم ها و شبکه ها به صورت داخلی اداره می شدند. بعلاوه ، مهاجرت به ابر می تواند یک تلاش گسترده برای منابع باشد ، و امنیت می تواند در این روند به خطر بیفتد.

اما واقعیت این است که امروز ، داده های مشتری و منابع تجاری باید از راه دور قابل دسترسی باشند. این امر به ارتقا قابل توجه فنی ، و همچنین تغییر ذهنیت نیاز دارد – کنار گذاشتن این ایده که باید در محل از داده ها و اطلاعات خود برخوردار باشید. منابع در حال انتقال به ابر هستند ، کارمندان از خانه کار می کنند و اینترنت شبکه جدید شرکت ها است.

نگرانی های نظارتی: شرکت های مالی نیز به دلیل شیوه های سنتی حاکمیت شرکتی تمایلی به استفاده از فناوری ابری ندارند. وقتی سیستم ها پشت محیط ایمن می شوند و شما کنترل کامل دارید ، یک چیز است. وقتی به ارائه دهندگان میزبانی شخص ثالث یا فروشندگان ابری برای مدیریت داده های حساس ارتباطات برای خود اعتماد می کنید ، چیز دیگری است.

نهادهای نظارتی نیاز به تغییر جهت ابر را درک کرده و خود آنرا ساخته اند. FINRA – سازمانی که شرکت های مدیریت ثروت را تنظیم می کند – داده های خود را به فضای عمومی انتقال داده است. تغییر باید شاخصی برای شرکت های تحت نظارت باشد که این راه آینده خدمات مالی است.

تغییر به کار از راه دور سرعت بخشیدن به پذیرش ابر

الگوی کار از خانه ضریب نیرو برای پذیرش ابر بوده است. مورد اصلی تجارت برای انتقال به ابر قبل از همه گیری ، در مورد راحتی ، هزینه و توانایی مقیاس گذاری بود. اکنون ، محیط شرکت کاهش یافته است و خدمات ابری از اهمیت حیاتی کسب و کار برخوردارند. مردم از وسایل شخصی خود ، از خانه های خود ، در مناطق مختلف و مناطق جغرافیایی استفاده می کنند. آنها برای دسترسی به برنامه های کاری و ارتباطی در هر زمان به انعطاف پذیری نیاز دارند.

چند سال است که روشن است که تحرک و ابر برای ماندن در اینجا هستند. سازمانهای مالی آمادگی خود را برای این کار آغاز کرده بودند ، اما همه گیری آن پنج یا حتی ده سال سرعت آن انتقال را تسریع کرد. همانطور که کارمندان یا نمایندگان ثبت نام شده از مکانهای توزیع شده کار می کنند ، آنها برای انجام تجارت باید بیشتر و بیشتر از برنامه های کنفرانس مبتنی بر ابر و کنفرانس استفاده کنند. استفاده ، مدیریت و به روزرسانی این برنامه ها از هر کجا آسان است.

نکاتی برای امنیت شبکه و دستیابی به انطباق با ابر

ابر و تحرک برای ماندن در اینجا هستند. به دنبال راه حل های فناوری با معماری قوی برای یک واقعیت ابر اول و همراه اول باشید. جابجایی از فناوری قدیمی همیشه ساده نیست ، اما به شرکتهای مالی کمک می کند تا در آینده از روشهای امنیتی و امنیتی پیروی کنند.

انتقال به خدمات میزبانی ابری مزایای سازمانی زیادی دارد. تداوم تجارت با استفاده از ابر امکان پذیر شده است برنامه هایی مانند Zoom و Microsoft Teams. فرآیندها کارآمدتر هستند و بهره وری افزایش یافته است. ابر از امنیت یکپارچه ای نیز برخوردار است. شرکت ها توانسته اند از پروتکل های امنیتی سایت محور – که می تواند از نیویورک به تل آویو بسیار متفاوت باشد – به سمت امنیت کاربر محور حرکت کنند. هر کس می تواند تجربه کاربری یکسانی داشته باشد و از سیاست امنیتی یکسانی بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی پیروی کند.

لازم نیست یک باره به ابر بروید. بسیاری از راه حل های ابری و همراه اول نیز می توانند از طریق فرآیند مهاجرت ، محیط های قدیمی را پشتیبانی یا تکمیل کنند. سعی کنید به جای طیف وسیعی از خدمات ، با یک مورد خاص استفاده کنید. ببینید که چگونه این روند اجرا کار می کند و هنگامی که از نتیجه راضی شدید ، به سراغ سایر مسائل بروید.

در مورد امنیت سایبری و خطر به طور کلی فکر کنید. کاهش سایبر خطر و انطباق با سایبر یک مشکل لایه ای است. برای رسیدگی به همه آسیب پذیری های احتمالی باید به امنیت شبکه ، امنیت کاربر ، امنیت دستگاه ، حاکمیت اطلاعات ، حریم خصوصی داده و سایر جنبه های دیگر فناوری مبتنی بر ابر بپردازید. با در نظر گرفتن این عوامل شروع کنید:

  • اندازه و ساختار سازمان شما
  • الزامات نظارتی
  • امنیت داده ها و حریم خصوصی داده ها
  • از چه ابزاری برای همکاری و برقراری ارتباط استفاده می کنید
  • نحوه دسترسی به فناوری از طریق انواع مختلف شبکه ها یا دستگاه ها

درون خود را شروع کنید و راه خود را ادامه دهید. همانطور که فرآیندها و فناوری خود را برای مدیریت کلی خطرپذیری بهینه می کنید ، با مشاهده کاربران فردی و دستگاههایی که استفاده می کنند شروع کنید. سپس برنامه هایی را که از طریق آنها تجارت می کنند و شبکه هایی را که به آنها دسترسی دارند ، تا زیرساخت های شرکت شما در نظر بگیرید ، تا یک برنامه کامل تهیه کنید.

تحولات پس از همه گیری – هرچند ناگهانی و چالش برانگیز – نقطه انعطاف پذیری در نحوه فعالیت سازمان های خدمات مالی. چشم انداز فناوری اطلاعات ، خدمات ابری و تحرک به شرکت ها کمک کرده است تا در ارتباط و بهره وری باقی بمانند. بنگاه های مالی برای تأمین چالش های جدید امنیتی و انطباق باید زیرساخت های خود را بازنگری و ارتقا دهند.

این موضوع بحث اخیر وبینار بود که توسط محیط پیرامون 81 با عنوان "از ابر تا انطباق: کاهش خطرات سایبری برای خدمات مالی" با مهمان سید برگزار شد. یناماندرا ، مدیر عامل و بنیانگذار Entreda ، یک شرکت Smarsh . مشاهده کامل وبینار درخواستی .